Allt om mej

Inspirerad av mitt inlägg om Mina vänner-böcker kommer här vad som skulle kunnat stå i en sådan bok om mej. Jag skippade dock fullständigt namn och adress och dylikt om ni ursäktar.. .

Smeknamn: Kakan, Mannen, Lillasyster
Hårfärg och ögonfärg: Blond och blå ögon
Jag föddes år 1987 i Falun och bor nu i Falun tillsammans med min far och vår kära dogg.
På fritiden brukar jag: Underhålla mej med att lyssna på musik, läsa, kika på film och äta =P
Dessa tre yrken skulle jag vilja prova på: Marinbiolog, hjärnkirurg och dagisfröken. Bara för att bevisa för mej själv att det inte är något för mej.
Jag vill ha 0 barn tillsammans med INGEN
Detta skulle jag ha velat uppfinna: Datorn, därför att: Fatta vad rik man hade varit då! =P
En person som betyder mycket för mej är: Farmor
En person jag däremot inte klarar av är: Är väldigt emot Carola för stunden
Favorit mat: Tacos och lasagne är i topp just nu
Favorituttryck: Är inne på "Är det sant?!" för tillfället =P
Jag ljuger oftast om: Hur jag mår antar jag
Bästa filmen jag sett är: Amelie från Montmartre, därför att: det är en feel-good-film som man kan se hur många gånger som helst =)
Min favoritlåt: JUST NU Release me - Oh Laura och Here (In Your Arms) - Hellogoodbye
Sämsta låten någonsin: Ja, "Live forever" ligger ju risigt till på den positionen. Det finns många det är kräkvarning på dock...
I filmen om mitt liv skulle nån som inte är känd än spela mig.
Favoritschlager: Ring ring, Se på mig, Kärleken är, Cara mia, Jag ljuger så bra, Det gör ont, för att nämna ett par, finns typ ett par hundra bra till =P
Bästa boken jag läst: Har ingen direkt favorit, men den som stannat med mej längst så att säga är definitivt Hundra år av ensamhet av Gabriel Garcia Marquez
Mina bästa egenskaper: Jag är lagom extrem och lagom lagom =P
Min sämsta egenskaper: Jag är för lagom =P
Favorit tv-program: Typ allt som går 20-22 på de stora kanalerna =P
Favorit färg: Mörkgrön, mörklila, ljusgul och ljusrosa och JA svart! =P
Favorit sport: Fotboll, handboll (fast bara när landslagen spelar) och friidrott
Min favorit skådespelare och skådespelerska: Gillar Kate Hudson och Reese Witherspoon på tjejsidan och
Jack Nicholson (för att han är bra på att spela elak) och Hugh Grant (för att han spelar tönt-gullig till fulländning =P) på herrsidan.

Så var jag som liten: Sjukligt blyg
Så är jag nu: Blyg och tystlåten bland "fel" folk. "Fjollfläng" med kompisar =P
Det fascinerar mej: Förälskade och elaka människor
När ingen hör/ser brukar jag: Sjunga och prata för mej själv =P
Jag kommer alltid vara kär i: Findus, världens bästa dogg
Jorden går under imorgon, detta gör jag under mina sista timmar i livet: Har dödsångest förmodligen
Hela mitt hem står i lågor, detta räddar jag först: Hur mycket tid har jag på mej? Datorn, tv:n, fotografier, filmsamligen...the list goes on =P
Bästa dagen i mitt liv hittills var när: Hmmm...ja...Har haft trevliga, roliga dagar men bästa...? Hmm...
Sist jag skattade så jag grät var när: Vi sjöng karaoke under grillkvällen i torsdags. Jag vet dock inte vad som var så roligt =P Och gången innan det var när Tony Irving sjöng Se på mig i Sing-a-long =P
Min högsta önskan är: Att Sverige vinner ESC nästa år och får tyst på alla neggon, och att jag får uppleva den bästa dagen i mitt liv =P

Kommentarer
Postat av: Sofi=)

Hej!
Du, konstig fråga kan tyckas... Och ja jag är kanske lite blond... men är det du som är Enevelina på min msn?? =)
Guuudars vad dumt det låter!=)
Har du lust att komma hem till mig 28 juli?? För då har jag kommit hem!!!=) Vore himlars kul om du vill komma! Annars blire säkert pizza (eller Mcdo..mmmm...) en annan dag!=) Kram

2007-06-28 @ 18:42:14
Postat av: Maddolin

Varför har Julien högerhand i fickan hela tiden? :P Jag blir så fundersam, såg aldrig början..

2007-07-02 @ 09:41:38
Postat av: Maddolin

Då menar jag i filmen Amelie från montmartre! :P

2007-07-02 @ 09:42:16
Postat av: Sofi igen=)

Hörru du! Jag tycker om att läsa bloggen... KAn du inte bli som Alex Schulman eller nå ochlägga in typ 5inlägg om dagen??? ;)

2007-07-04 @ 15:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback