Eurovision dance contest

*Nördvarning*
Som nån skrev nånstans ska det alltså bli bröllop mellan ESC och Let's dance. 16 länder, folk får rösta, poäng 1-8 + 10 och 12. Jag är märkligt uppspelt inför detta måste jag säga. Tycker det ska bli mycket intressant. Martin och Cissi, vinnarna av Let's dance, ska representera Svea rike i London. Vet inte hur jag känner inför detta dock, men som man säger... man kan ju inte komma mer än sist  =)
1 september är det dags i alla fall. Nån mer än jag som bryr sej? =P

image21
(Bild från tv4)

Kommentarer
Postat av: A-M

Ska det tävlas i dans?! Ännu en grej som jag måste undvika att se... Vad är det du gillar med det? Är det poängställningen?

Postat av: schlagermirja

Tycker att det är lite dumt att välja någon som inte är professionell dansare, hur folkkär han än må vara i Sverige. De som röstar lär ju inte ha koll på vem Martin Lidberg är, utan bara hur bra (eller dåligt...) han dansar...

2007-06-25 @ 15:40:26
URL: http://schlagermirja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback