Nu får dom fan ta och ge sej!

Enligt min högst personliga åsikt är den värsta låten som sett dagens ljus detta år Magnus Carlssons Live forever. Jag har inget emot karln, bara låten... Jag får seriösa obehagskänslor när jag hör det där introt och byter radiokanal illa kvickt. Den är ju VEDERVÄRDIG!! Kan dom inte bara lägga ner nån gång?! Pest! Jag får starta en protestlista eller nåt...

Ps. Inga kommentarer om att "Den är ju visst bra blaha blaha..."  nu bara. Håll bara med mej blir jag glad =P


Kommentarer
Postat av: A-M

var det den som var med i mf? Jag minns den inte så jag kan inte vara anti mot dig och säga att den visst är bra =D

2007-06-13 @ 10:06:16
Postat av: Maddolin

Jag kan inte mer än hålla mig det kära Kakan. Jag gillar inte heller den låten!

2007-06-14 @ 10:37:40
Postat av: Anonym

I'm gonna live forever
Don't you ever forget
And all the stars in heaven
Will shine for me
I'm gonna live forever
No never forget
And noone's lost in heaven's
Eternity

2007-06-17 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback