11 april 2007

Vänner... Barn... Folk...
Jag skulle vilja citera mej själv från ett inlägg 16 oktober -05
"Jag har så sakteliga börjat komma överrens med min ålder. 18 är väl inte så farligt. Herregud, tänk dom som är 20, där snackar vi ångest!"
Jag fyller 20 om ett halvår... Need I say more?
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Så vad har alla gjort under påsk då?
Själv har jag varit i Sthlm och tittat till min mor och varit i Uppsala hos syster-yster och träffat hela syskonmaffian och käkat påskmiddag. Det var trevligt förutom när bror lyckades virra bort oss till andra sidan stan när han skulle leka duktig och själv hitta till systers place där han varit en enda gång förut. Varmt, ja. Jobbigt, ja. Roligt, nej.
Jag tycker egentligen inte ens om påsken. Det enda som är bra med den är att man får äta godis och vara ledig. Tack Jesus liksom...
()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()
Med tanke på ert dåliga uppförande senast jag gav er hemläxa har jag inte så höga förväntningar denna gången, men uppgiften denna gången är iaf att skriva vad som är SVENSKT enligt er. Jag håller på med ett nytt t-shirt projekt nämligen. Förklaringar ala Så ska det låta är mer än välkomna.
Ha det väl.
/Du? Hon? Han? Nääää...JAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback