17 april 2007

Ryssland

Okej, folk...
Jag satt och skrev mitt namn upprepade gånger på ett papper härom dagen (Jag vet, fråga inte...) Mitt riktiga namn då, för er som har nöjet att veta vad det är, inte Kakan. Iaf upptäckte jag att mitt namn låter väldigt RYSKT. (Jag vet att dom har vitt i sin flagga men det funkar liksom inte... Blev bara så inspirerad av förra inlägget)
Enligt denna fina sida http://www.babynames.com/ är mitt namn dock av slaviskt ursprung. Jaha. Om ni satt och väntade på en poäng kan ni sluta med det, för jag har ingen, jag ville bara påpeka det.  Har ni inte en aning om vad mitt namn är har ni just slösat bort värdefulla sekunder av ert liv. Grattis.
En sak till...
Vem ska ta sitt medmänskliga ansvar och meddela för ryssarna att hockeyfrilla INTE är okej?!
Detta är inget Alla-vi-som-hatar-Ryssland-klappar-nu-inlägg om det har framstått som så. Dom har ju gett oss "musikaliska storheter" som Mumiy troll, Prime minister och t.A.T.u. Vem kan hata dom liksom?
Tror det räcker så... Vad är er oj så viktiga åsikt om saken?
///En Kakan. Två Kakanor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback