19 maj 2007

Lite snodda grejer



Har sett diverse såna här kuliga grejer på diverse bloggar och tar nu så fräckt och bara snor dom rakt av! (Jobbig böjning av sno förresten...)
Har sett denna lite varstans och fick den av Maddolin och tog mej för att faktiskt göra den. Man tar alltså sin musik man har, sätter spelaren på blandning och den låt man får är svaret på frågan. Mitt resultat:

1. Hur mår du idag?
Clubbin' (Addis black widdow)

2. kommer du komma långt i livet?
You always know you're home

3. hur ser dina vänner dig?
Vi hade nåt (Emile Azar)

4. kommer du gifta dig?
It goes without saying (Precis! =P)

5. vad är ditt livs themesong?
Uhn tiss Uhn tiss Uhn tiss (...)

6.Vad är ditt livs historia?

Många karlar, lite tid (Menar det...)

7. Hur är skolan för dig?
There's more to me than you

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Where would you be

9. Hur kommer imorgon vara?
Groove is in the heart

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Highschool never ends (Ja men ungefär! =P)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Work your magic

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Evighet (OOO ja =P)

13. Hur är det med ditt liv?
Move (Andreas Lundstedt)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Cara mia (Perrra dance remix dock =P)

15. Hur ser världen på dig?
I mina drömmar

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Dub-i-dub Remix (Borde jag vara orolig? =P)

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Gigolo (Så ni tror jag är man OCH prostituerad?!)

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Only when I breathe

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
HA HA HA (Ja den heter så! =P)

20. Har du en djup & mörk hemlighet?
Flying the flag (for you)

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Time to party

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Seven days

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Can't make you love me (Buhu...not =P)

24. Vad är några tips till mig?
Yparxei logos (Synd att jag inte kommer ihåg vad det betyder då =P Engelska versionen heter It's gone tomorrow dock...)

25. Hur kommer jag bli igenkänd?
Jag tror på människan

26. Vad är min danssång?
Time of our lives

Några intressanta svar där :P

Posta gärna era svar också, skulle vara kul, ja :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback