19 maj 2007

Och lite till...



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En...och en blå fisk...
Vilken svordom använder du mest?
Fan, överlägset fan...
Äger du en iPod?
Nopes
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det kan alla jag känner intyga på, ja
Vilken var den senaste filmen du såg?
Scent of a woman (En skrikande, deprimerad Pacino...wiiiehooo)
Har några av dina vänner barn?
Inte vad jag vet...=P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
DVD-boxarna till alla braiga tv-serier jag missat och så skulle jag låsa in mej i typ en månad.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Yes box pannkaka
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Choklad?
När var senast någon stötte på dig?
HAhaHAhaHAhaHA...!!!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Allt utom kärlekstunneln...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, varje dag =P
Tittade du på tecknat när du var liten?
Det gjorde jag nog
Hur många syskon har du?
4. En hel och tre halva
Äger du några band t-shirts?
Det gör jag inte
När flög du senast?
Det har aldrig hänt
Läser du för skojs skull?
Självfallet
Pratar du några andra språk?
Engelska klara man väl av. Har även läst tyska, spanska och italienska
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Båda blir det nog
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej inte jag inte...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det blir ingen första dejt!
Vad har du med dig in på bion?
Mej själv och nåt onyttigt
Vem var din favorit lärare?
Agneta. Överlägset. Ja.
Vad har du för väder?
Blåser bort här i skogen
Har du en blogg?
Jorå, av och till =P
Vilken är din favoritdrink?
Gin och tonic. Om man tar bor ginen, och  tonicen och så har man i lite Fanta eller nåt istället. Mumma =P
Gillar du din boendesituation?
Jo tack
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8ish?
Äter du frukost dagligen?
Yes box
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Haha, inte alls =P
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Hehe, jag sa inte ett ord
Vilken är din favoritfrukt?
Varierar. Vindruvor funkar
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nix
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Kan va, ja
Vad var det senaste du åt?
Lasagne. Smakade bra, tackar som frågar.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet ej, men nåt gick då fel =P
Gillar du senap?
Kan jag inte påstå nej.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sidan. Tror inte jag rör mej över huvud taget i sömnen =P
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Om man får ta i tv-serier skulle jag säga Miranda i Sex and the city, eller Karen i Will och Grace. Är lite cynisk av mej...=P
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Jaej...?
Skulle du säga att du är trendig?
Haha jag är löjligt lost =P
Äger du en digitalkamera?
Det gör jag
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror väl på vem det är...
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Böcker? Nej.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Jag har ingen åsikt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nopp...
Samma här, posta gärna era egna svar. Bara kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback