2 september 2005

Fyllekråkor och knark



HEJ (Kort och koncist, gillar vi)
Jag känner att mitt åsiktsventilerande verkligen uppskattas här så här kommer ännu några teorier...
Jippy, tänker folket i stugorna...
Skulle först bara vilja analysera en relativt känd liten sång. Som min broder sa en gång...
"Prästens lilla kråka skulle ut och åka ingen hade han som körde
En slank han hit och en slank han dit och en slank han ner i diket"
Är det verkligen rätt att barnen av idag sjunger om en alkoholpåverkad kråka? Don't drink and drive liksom...?
Fy på dej, fyllekråka!
************************************
Bööne ska börja knarka. Hon har tränat ett tag nu, med diverse föremål... *harkel* och är förhoppningsvis redo snart. Lycka till från hela mej och lite till...!
************************************
Det nya ordet lyder: Uppställningsplatsbodyguard (Parkeringsvakt)
Fri användning tillåten.
***********************************
Min broder blev årets nolla i Linköping. Så passande...
**********************************
Jag har även skaffat mej ett nytt alterego på sista tiden.
Elvira Rut "Elrut" von Lederhausen
En medelålders, tysk, socitetsdam som just vunnit en Idol-tävling...
Nej, jag har inte glömt ALf.
Nej, jag är inte schizofren.
Än.
**********************************
Jag är ESC-tönt. Jag är löjligt besatt...
Liv?
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback