20 maj 2007

Det var kul det här...=P



Fyra saker om mig:

1) Fyra jobb jag haft:
* Låg- och mellanstadiet
* Högstadiet
* Gymnasiet
* Högskola
2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
* Dirty dancing (Skada från barndomen)
* Grease (Samma här)
* ESC 99-07 semisar och finaler (Om det gills? =P)
* Lättsamma rom-coms med dåliga slut (av nån anledning =P)
3) Fyra stället jag bott på:
* "Hålan"
* Mammas mage
* Örebro (I ett par veckor =P)
* Stockholm (Två månader i sträck gills väl? Typ...)
4) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
* Esc/Mf
* Amazing race (Är svag för det av nån outgrundlig anledning)
* Desperate housewives, Grey's, Medium, Veronica Mars........
* Haha, vem försöker jag lura, jag lever framför tv:n. Jag älskar typ allt! =P
5) Fyra platser jag semestrat på:
* Danmark (I min barndom, jag minns typ våfflor och regn)
* Gotland (Sorgligt?)
* Stockholm (Sorgligare?)
* Göteborg (Sorgligast?)
6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
* Gmail.com
* Aftonbladet.se (Jag veeeet....)
* escnation.com
* tv4.se
7) Fyra favorit-maträtter:
* Tacos
* Lax
* Lasagne
* Kexchoklad?
8) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
* Sängen
* Framför tv:n (Abstinens?)
* I ett varmt bad
* År 2022 (Eller har jorden gått under till dess)

Återigen...posta gärna era svar också.

Kommentarer
Postat av: matilda

kul lista :D

Postat av: Magnus

Hej Knaskakan. Jag heter Mig. Jag har en hamster men inga lampor.

2007-05-23 @ 08:49:25
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej hej! Tog denna listan av dig, hoppas att det inte gjorde något! Tog dock bort och ändrade lite på den...

2007-05-23 @ 11:05:26
URL: http://www.elinplutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback