21 april 2006

POsklOv



Jamen hej på eller nåt...
Påsklov suger! (Det ordet suger också förresten. Visst vill man stava det pOsklov?!)
Jag inledde lovet med att göra ingenting, sen blev jag SÅKLART sjuk så jag fortsatte med att göra ingenting. Jo förresten, min far och jag var på tur till Valbo och gick på IKEA. Det var jobbigt. Jag gick omkring som en zombie och alla shoppingkåta kärringar från grannbyarna var i vägen. Det var dock inga köer och vi kom ut snabbt och bekvämt, dock inget inhandlat från min sida.
Jag och min bror dansade vals när han var HÄR. Det var bisarrt. Jag fick vara mannen. Den enda dans han behärskar är ALf-dansen.
På tal om min broder så påstår han att man får en kal fläck på benet/vaden... p.g.a. att byxorna skaver...? Snälla hjälp mej...
Okej, jag har varit innehavare till fler än tre kanaler i cirkus en vecka nu och jag är redan fast i skit som Bachelor och djurräddningsprogrammen på Animal Planet. Jag HAAAR inget liv.
Jag vill ha mer lov! Ge mej mer lov! Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback