21 juli 2005

Rymdblommor och asociala blondiner



Hej vänner i detta kosmiska rymdparadis vi lever i =)
Ja, jag har blivit påverkad av allas vår rymdblomma DiLeva. Jag hatar DiLeva. Jag ska stämma det lilla trollet.
På tal om trolll. Min bror flyttar till Linköping om mindre än en månad. Klart man kommer gråta en skvätt, men sen blir det rock 'n roll =) Nedräkning pågår...
På tal om nedräkning. Det är i skrivandets stund endast cirkus 3 månader kvar till Congratulations i Köpenhamn. Ser vi fram emot. =)
På tal om att se fram emot. Har fått ett erbjudande från Sooofi att kämpa mot målet att skaffa ett liv tillsammans. Tackar tacksamt JA och uppmanar fler att gå med. Livskaffande bör ske i grupp, people!
På tal om gruppaktiviteter. Skulle gärna,  med tillstånd från huvudpersonerna själva, lägga ut lite bilder från diverse sammares karaoke-frekshow härom kvällningen hos Kajsa. Let me know =P
På tal om Kajsa. Damen från skogen, det desperata fruntimmret (förhoppningsvis), Lill-nöten med underlig humor och den satanist-anklagade, asociala blondinen (jag) planerar en trip till huvudstaden på måndag. Watch out...!
På tal om att Watcha out. Då måste man hålla ögonen öppna, något som inte är så lämpligt om man ska sova, vilket är precis vad jag ska göra nu.
Ciao och god kväll
Ps. Alla dåliga övergångar har jag lärt mej av Anders Lundin. Jag ska stämma honom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback