3 december 2006

Idol



Hej barn...
Fick ett telefonsamtal förra veckan, det gick ungefär såhär:
- Hej, jag heter "Vladko" och ringer från tv4. Är det Kakan jag pratar med?
- Ja
- Du har varit med i en tävling på vår Idol-sajt, stämmer det?
- Ja...
- Och du har vunnit fyra biljetter till Idol-finalen...
- Vaaa?! Är det sant?! HERRREEGUUUUUDDDD!! Skojar du med mej?! Jaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ja, iaf i en något förfinad version. Jag sa typ "Oj..." vilket jag redan blivit mobbad för så det behöver ni inte lägga nån mer tid på.
Summan av kardemumman är iaf den att jag, Am och Tysken var på Idol-final i fredags. (Om nån nu har missat det...) Det var intressant. Det är alltid intressant att se saker live, men jag föredrar nog att se såna spektakel på tv. Det var för varmt och för högljutt för min ålderdomliga smak. Men kul.  Och ja, rätt person vann.
*************************************
Dagens mest sagda mening: Men du måste ju ta i hööörrnnneeen!
Kommer tillbaka till bygden till jul. Se upp då!
Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback