Nostalgi

image7

Jag har i brist på nåt vettigt att göra denna dag underhållit mej själv genom att läsa en massa gamla kompisböcker. Man förfasar sig och garvar om vartannat.

Jag blir mest orolig när jag läser vilka som då tydligen var mina "idoler". Rednex, Dr. Bombay, Aqua, Bestrit boys (Jag antar jag menar BSB? ) Me & my, Spice girls och Solid harmonie (Om nån minns dom?)
Sen tittade jag på Rederiet, Tre kronor och Skilda världar så klart.
Inte konstigt att det går utför för min generation!
Jag jämför med min far (Let's call him Roland ) som växte upp med Elvis, Beatles och Bröderna Cartwright på tv, känns lite tyngre va?

Och på frågor så som Det värsta jag vet, Jag avskyr mest osv, svarar jag utan undantag "Min jävla cp bror" eller liknande... Ursäkta mig bror, du har faktiskt bättrat dej lite

Vad är er erfarenhet av saken mån tro?





Kommentarer
Postat av: Ellen

Heheh, ja de där kompisböckerna är ju ett kapitel för sig... Spice Girls, BSB och Aqua var favoriter här med, liksom Skilda världar, Rederiet och Tre kronor. Kära 90-tal! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback