Talang?

image8
(Bild från tv4.se)

Först ska jag bara säga att jag tycker Talang 2007 är rätt lättsam underhållning en seg fredagkväll, inget man blir våldsamt engagerad i men ändå okej att slösa lite tid framför. Mina problem är två.
1. "Skånske Elias" har ingen talang. Han är en charmig unge som pratar skånska. Suck, på er Sverige... 
2. Dom vinner EN MILLE! Och hälften av dom som är i final är BARN. Därmed inte sagt att dom är talanglösa, men känns det ändå inte lite konstigt att ge 1000000 tll en unge? Det stör mej en aning, ja.

Väntar och ser vem som segrande ur striden innan jag kanske gnäller lite till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det kommer säkert bli skitkul för den ungen som vinner 1 miljon.. hur många leksaker kan inte denne köpa då, eller hur mycket kommer föräldrarna "lägga undan" ..? :P

2007-05-30 @ 09:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback