Här i min ensamhet

Min far har varit ute och flängt en hel del den senaste tiden, både i Norrland på älgjakt och i Norge på jobb, så jag har i princip varit ensam hemma sen i september, med nån veckas undantag, och jag börjar vänja mej vid det =P  Jag och hunden är då i det närmaste ihopväxta vid det här laget. Det är riktigt trevligt när far är hemma och han får nån annan att förfölja =P (Han är ett stort fan av följa-John nämligen)

Annars är jag riktigt stolt äver mej själv, jag är nämligen ute i mycket god tid när det gäller julklappar i år. Det är verkligen inte likt mej. Min absoluta low-point när det gäller julklappar var när jag var ute dagen före julafton med genomblött hår i -30 och inte hade minsta lilla aning vad jag skulle köpa. Begåvat värre =P

Jag ser faktiskt fram emot 2008 också! Vad är det som händer med mej? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback