Idol

Måste bara få kommentera årets Idol lite kort. (Jag bor i ett hus med en Idol-hatare och en döv lapp liksom, jag känner mej lite ensam =P)
För det första måste jag säga att jag bara är glad att alla i final faktiskt kan sjunga i år vilket kanske inte alltid varit fallet tidigare. Sen tycker jag även att det är trevligt att deltagarna är lite äldre i år, inga 16-17-åringar som spattar omkring, vilket jag uppskattar =P Det har väl kanske också bidragit till att det, överlag iaf, har varit lite intressantare låtval i år. Det har inte varit nån som gastat ut Hero, Against all odds eller Flying without wings för hundrasjuttiofjärde gången, vilket jag gott kan leva utan resten av säsongen också.
Jag hatar inte Gynning heller, som de flesta fått för sej att göra, call me crazy men jag är blond =P

Min favorit? Ingen och alla. Bara för att svara nån så säger jag min namne, bara för att =P

Kommentarer
Postat av: A-M

du jag läste nåt intressant i tidningen. Det var en person som skrev om vilka underliga namn tjejerna har. Och din namne stod med. Är ditt namn underligt?

Postat av: Kakan

Det var värst.. Underligt är väl ändå fel ord? =P Vilken tidning var detta då måntro? =P

2007-09-30 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback