Min dag

I brist på bättre fantasi tänkte jag här nu sammanfatta min dag.
Idag har jag:

* Studerat det som studeras bör. Det går frammåt, tackar som frågar.
* Varit och käkat lite mat och tårta hos min kära farfar och farmor, som också blir 82 år ung idag. Dom bor för övrigt i en ännu värre obygd än mej =P
* Kollat på Golden Leauge och svurit över Michelle Perry och Blanka Vlasic. Dom är två av tre idrottare jag verkligen inte står ut med. Den tredje är Inge de Bruijn. Mycket tillfredställande att se Kallur tvåla dit Perry då =)
* Haft vattenkrig med min far. Han har en mental ålder på ca. 5 år och är snuskigt envis. Jag skulle dock säga att det blev oavgjort i slutändan. Han blev mer blöt än jag iaf...
* Bråkat med doggen. Han har varit helt vild på sista tiden, och i och med att han är den enda jag umgås med på dagarna, så framgår det ju extra tydligt för mej =P

Jag har inget liv...=P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback