Oerhört viktiga nyheter

* Lettland har efter lite pengabekymmer nu dragit sig ur nästa års ESC. San Marino likaså. Slovakien är däremot tillbaka.

* Petra Mede som programledare. Vad tycker vi om det? Jag tycker hon kan vara lite småkul och charmig ibland, men hon är väääääldigt ojämn.

* Spanien kör på samma spår som förra året och har låtuttagning via Myspace. Jag skulle nog efter noga övervägande rösta på
den här.

* Första bidraget är klart, Albanien är först som vanligt. Min första reaktion: OMG, upptempo!
Kejsi Tola - Më mërr në ëndërr (Försök att säga den titeln utan att få huvudvärk liksom...)


* Till sist tänkte jag bara påminna om att malteser är fiiiiina människor =)


God jul och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback