Europa, Europa...

Nej, Europa kan uppenbarligen inte uppföra sej =P Superlördagen blev en orgie i besvikelser, med få ljusglimtar.

Island gjorde som dom skulle och skickar This is my life till Belgrad. Heja! =)


Min favvo Shine vann inte i Rumänien, dom kom 2:a, men dom skickar en annan rätt bra ballad istället. Får väl leva med det då. Jag kallar den för Margarin-låten =P


Okej, lite elände också. Jag är för skämtbidrag, men detta funkar inte för mej =P Sorry Irland.


Skriver lite om Linköping imorgon efter att jag sett reprisen. Mycket nöje =)

Kommentarer
Postat av: schlagermirja

Heja Paul Oscar! :p
http://www.youtube.com/watch?v=AcxOvD9gGEI&feature=related
har du sett den här..?

Postat av: Walesaren

ja irland är ju en ren plåga. är inte nått större fan av islands låt heller, men rumänien va bra iaf :)

2008-02-29 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback