Koll på Rumänien

Är egentligen inte så intresserad av den rumänska uttagningen, vill mest bara höra vinnaren, men eftersom det är ett gäng svenskar med där i år så tog jag mej en titt.

Lagaylia Frazier - Dr. Frankenstein

Jag tycker Lagaylia har en tendens att bli lite för gapig emellanåt, men låten är klart godkänd. Och visst är det väl David Watson som dansade med Anna Book i första säsongen av Let's dance som valsar omkring där till höger? Han var med i införvideon så det är mycket möjligt.

Biondo - Shine

Detta är då den omtalade Måns Zelmerlöw-låten. Lite otippat måste jag säga att jag tokdiggar det här. Jag kan komma över Il Divo-vibbarna och det överdramatiska slutet. Favorit! =)
Den ska sjungas av han som sjunger i husbandet i Singing bee (Jag tror bestämt han heter Lars..? =P) en operasnubbe och en till. Dom kallar sej Biondo, som  ofrivilligt får mej att tänka på Linda Rosings "sångförsök" härom året.

Rednex och Ro-mania - Railroad, railroad

Snaaaark. Borde inte Rednex lagt ner typ 1857?

Kommentarer
Postat av: Maddolin

Byter denna lars någonsin frilla? tycker han jämt går runt emd skäggstubb och uppsatt hår :P

2008-02-11 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback