Koll på Tyskland

Tyskland storsatsar! Fem låtar och final på en torsdag, tjoho och tjohej! =P
Tänkte iaf bjuda på de lyckliga fem här.

Cinema bizarre - Forever or never

Börjar med bäst först tror jag, så om ni inte gillar detta kan ni sluta lyssna =P Enda negativa är väl att dom påminner lite om slemmiga Tokio Hotel. Men snygg video och bra låt.

Marquess - La Histeria

Ja, det är dom med Vayamos compañeros från i somras. Denna är dock inte lika bra enligt min mening.

Tommy Reeve - Just one woman

Hygglig låt. Kan funka.

Carolin Fortenbacher - Hinterm ozean

Ballad...på tyska...tjoho... Inte jättedåligt heller. Vette fan =P

Disappear - No angels

Det här är vad jag skulle kalla blahaigt. Mainstream. Snöblandat regn. Ostmacka. Medelsvensson. Ja, ni fattar.


Cinema bizarre hela vägen! Kom igen Tyskland, ni vet att ni vill =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Var ju faktiskt inte nån av låtarna som var direkt dålig, häftigt! =) Gillar cinema bizarre jag med... Men Tommy Reeve, fan vad snygg han var då! :D

2008-02-21 @ 18:28:14
Postat av: Walesaren

här sitter jag och lyssnar på tyska låtar istället för att plugga:P inte var det så där jättekuliga låtar heller precis. mest intresanta jag upptäkte var att carolin och tjejen till höger i den sista låten hade likadana klänningar...så roligt hade jag på slutet :P

2008-02-21 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback