Lilla julafton 2 av 9

Hahahaha I love it! =D

För första gången i världshistorien har det gått exakt som jag ville i en deltävling i MF!

Min åsikt om saken:
* Sanna Nielsen var överlägset bäst. Förväntade mej inte att gilla det så mycket, trodde det skulle vara mer präktigt och blahaigt, men jag gillar!
* Diggar verkligen Rongedals låt. Det är nåt lite underligt över dom, men inget jag inte kan komma över =P
* Androla hade absolut inte en dålig låt, den var halvbra. Men den kom liksom ingenstans. Hade "floppen" lite på känn.
* Samma med Ola. Den var intressant i 1½ minut.
* Razborka var tokdålig. Alltså typ Kwanzaa-dålig. Och sjunga kunde hon inte heller. Hur tänkte du här Björkman?

Hur många flickor tror ni vill flyga lina med Björn Gustafsson till tonerna av My heart will go on? =P

Alla som ska se MF live nästa vecka, upp med våfflan! =)

Kommentarer
Postat av: Schlagermirja

Åh vad jag tjöt och skrek när Androla gick till andra chansen, av förundran och glädje. Låten var ju bra, men det är bara så underbart att se dem bli brädade av Rongedal (som även jag gillade)! Är också förvånad över att jag gillade Sanna Nielsen, jag är inte mycket för ballader men det här var bra. Och The Nicole var lite kul fast hon var så dålig, "give me vodka shake that ass!" Inget går upp mot Melodifestivalen ;)

Postat av: Walesaren

Våfflan är uppe! och flyga lina vill jag också!:D
Annars har jag den intressanta faktan att Rongedal kommer från samma stad som mina farföräldrar,vilket är lite konstigt eftersom det bara bor typ 2000 pers där. dagens fakta eller hur! :P
Nästa vecka blire BWO!!

2008-02-16 @ 23:34:30
Postat av: Sofi

Looooove bjööörn! hetare finns nog inte!!!

2008-02-23 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback