Besatthet

Jag har en... låt oss säga, tendens, att bli lite besatt då och då. Oftast handlar det då om en film, tv-serie eller en låt. Det intressanta med detta är att objektet för min mani inte ens behöver vara speciellt bra. Den kan till och med vara riktigt dålig och ändå få stå ut med min oftast väldigt tillfälliga kärlek. Det ska dock påpekas att bara för att jag råkar vara lite besatt betyder inte nödvändigtvis att jag tycker det är bra.
Min nuvarande besatthet tycker jag dock är det. Bra alltså. Jag har kollat på 50 Prison Break avsnitt på en vecka. Det är typ 7 per dag. Tack och lov att det har varit jul och nyår.

Kommentarer
Postat av: Maddolin

Haha, jag vet precis hur du har det! Fick i julkapp en mycket trevlig lite tv serie vid namn Brothers and Sisters.. varpå jag inom 1 vecka kom igenom alla 945 minuter på den boxen :P

2008-01-08 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback