Dagens kommentarer

Under gymnasiet roade sej jag och mina kamrater oss med att föra en Dagens kommentar-lista. Sa man nåt roligt, korkat eller allmänt underligt hamnade man där på stört. Hittade just papperna från den gamla goda tiden så här kommer några av mina favoriter =P Jag nämner inga namn =P

"Det gör ont i mina hårstrån, jag har typ fyra stycken man ryser av"

"Kollar du på mina morötter?!"

"Jag har alltid velat slå någon i huvudet med en baguette" (I ett knäpptyst klassrum på ett sömnigt klassråd...)

"Jag är satt i parningsläge" (Klassiker. Internskämt =P)

"Man är väldigt böjbar när man är medvetslös. Slå ner henne först och böj henne sen"

"Det finns två människor som ser coola ut med kniv, det är jag och det är McGyver"

"Jag ska gå och klia mej..."

"-Det står Emma på det här skåpet.
- Åh, det kanske är Emmas skåp..." (Det har dock aldrig fastställts om denna ordväxling var på allvar =P)


Kommentarer
Postat av: Sofi

Men hallå!!! Vem har sagt "jag ska gå och klia mig..."? Låter lite AM över den kommentaren :P:P

2008-02-01 @ 00:40:43
Postat av: Walesaren

haha! jag kommer inte ihåg om jag sagt nått av det där...har jag det??? :P

2008-02-01 @ 09:49:04
Postat av: Maddolin

var inte du med på "emma skåpet" walesaren? :D

2008-02-01 @ 11:58:21
Postat av: Walesaren

ja jag tror nästan det. det låter mycket väl som jag. var jag med på böjbar oxå??? lr tar jag lite för mycket äran nu....hmmmm...kanske..:P

2008-02-01 @ 21:06:54
Postat av: A-M

hihihi, snälla lägg upp fler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback