Amen!

Fint va? =)
Gissa om jag höll på att få hjärtstillestånd när det inte fanns några fler bitar i kartongen och det fortfarande var en lucka kvar i pusslet. Jag kravlade omkring på golvet en stund och hittade rymmaren till slut. Pust.
Men vad gör man nu liksom, det kan ju inte direkt ligga på vardagsrumsbordet för all framtid =P




Följande är resultatet av en klåfingrig bror, en nagelsax och ett ögonblicks dåligt omdöme från min sida. Jag hann fram i tid för att stoppa ytterligare demoleringar, men det där hålet gapar åt mej...

Kommentarer
Postat av: Maddolin

applåder

Jag tror jag ser vart din bror har varit med nagelsaxen :O

2008-07-02 @ 09:33:05
Postat av: Walesaren

mycket vackert. jag applåderar jag med! då är det bara det där ångestfyllda momentet med att riva det kvar då..

du får väl hämnas på honom! :D

2008-07-02 @ 23:31:03
Postat av: Sofi

Jag stämmer in i applåderna!! Jag är riktigt imponerad!!

2008-07-03 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback