Sakis i back

Wohoo, säsongen är igång =P

Okej, nja inte direkt kanske.
Grekland har iaf redan valt sin artist.
Sakis är tillbaka.
Han kanske vill göra en Dima och komma tillbaka några år efter första deltagandet där det blev en bra placering och vinna den här gången. Låt oss hoppas att han inte följer efter in på gräslighetsavdelningen också.
Jag är väl inte hans största fan kanske, (även om Shake it är rätt komisk =P) och jag vill minnas att han sjöng en dålig, engelsk version av en bra, grekisk låt i en märklig, svart skinnkostym när han var programledare 2006, så jag väntar med mitt omdöme till låten kommer. Grekland kom ju trea både när han var med sist och helt oförtjänt i år så vi får väl se hur det går. Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Walesaren

Väljer de så här tidigt??? hoppas hoppas hoppas han får en bra låt!

2008-07-17 @ 00:58:59
Postat av: Schlagermirja

Oj, det visste jag inte! Och jag är schlagernörd... Kul att se vad han har att komma med även om en stor del av charmen med ESC är att upptäcka nya artister...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback