Ännu en liten julafton

Jag är nöjd med finalisterna! Hade bara Calaisa gått till AC istället för Nordman så jag hade jag varit ännu nöjdare. Jag fattar ingenting av Nordman.

Charlottes outfit var väl ändå inget vidare?

Jag gillade Pame-låten, men det blev en aning underligt på scen. Nåt märkligt var det =P

Ingen jättespännande duell i AC blev det heller. Enda jag kan tänka mej till final är Caracola.

Är det nån som tror nån annan än BWO, Sanna och Charlotte har en chans att vinna i Globen?

Fattade mej aldrig på Sibel i Idol, och hon var väl något bättre än jag mindes, men ändå... är det inte nåt märkligt över henne också? =P

Bästa delfinalen i år tycker jag nog =)

Nu ska jag börja pynta inför finalen =P


Vad tycker ni om kvällen?

Kommentarer
Postat av: Maddolin

Nu blev jag inte så ensam, hängde inte heller med på Nordman :P
Och Charlottes kläder...? hon såg väldigt nerklämd ut, passade henne inte alls..

2008-03-02 @ 08:36:17
Postat av: Schlagermirja

Jag skulle ta på mig Perrellis klänning vilken dag som helst! Frågan är väl om jag skulle komma i den... Du har rätt om finalen, det blir Sanna, BWO och Perrelli, med Amy Diamond precis utanför toppstriden.

Postat av: Emma

Inge fel på Nordman! :O

2008-03-03 @ 17:50:18
Postat av: Sofi

Jag gillade verkligen inte nordman!
Men jag hoppas verkligen inte att BWO vinner!
Heja Charlotte eller Linda säger jag!

//Sofi

p.s. Sibel är lite lik allas våran Kajsa tycker jag! I en något mörkare version! :D

2008-03-03 @ 20:56:32
Postat av: A-M

Jag tyckte Carlottes klänning/kortbyxdress var skitsnygg. Men den såg ut lite som en tunna upptill som hon tryckt ner brösten i.

Jag tycker inte nån förtjänar att vinna i år.

P.s. Sofi, berätta det inte för kajsa för kajsa tycker hon är ful. vi vill ju inte få Kajsa att tvivla på hur otroligt vacker hon är.

2008-03-04 @ 03:20:48
URL: http://juldagsbarnet.blogg.se/
Postat av: A-M

på tal om pame-låten. Jag tyckte den var okej men varför de knubbiga manliga dansarna? Det såg så illa ut.

2008-03-04 @ 03:22:39
URL: http://juldagsbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback