Favoriter - just nu!

Fick ju en förfrågan i förra inlägget om vilka min favoriter är i år... Spännande värre I know =P
Jag har två.

Bosnien & Herzegovina

Sååå skön ju! Folk verkar ta det här som ett skämtbidrag, men jag håller verkligen inte med. Det är udda ja, men framför allt är det en låt med en fin melodi. Jag gillar! =)

Island

Tidig favorit som hålller än. Bra, stabil låt  =)

Det är ju en bit kvar till finalen så dom här två kommer säkerligen få sällskap av fler när jag hjärntvättat mej själv lite till. Och när folk väl släpps lös på scen kan ju personliga favoriter slaktas på två röda, hoppas dock slippa det med dessa =P

Vilka är era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Walesaren

mm de här är ju rätt så bra. själv har jag inte nån favvo låt riktigt än, men schweiz har jag lystnat en massa på, och så gillar jag armenien av nån anledning..så det skulle väl va de två då.. :)

2008-04-03 @ 14:25:12
Postat av: Kakan

Ah du har god smak, dom är också bra =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback