Gårdagen

Tänker inte komma med nån lång utläggning om AC igår, kan bara säga att jag efter omständigheterna är nöjd med finalisterna =P Mina favoriter Caracola åkte ut på en gång, och enbart låtmässigt, har jag hellre Sibel än Ola i final. Hon är lite som typ Carola och Darin, det är omöjligt att lyssna på en intervju med henne =P
På tal om Carola kom jag på mej själv med att tycka lite synd om henne när dom inte gick vidare...hmmmm =P
Jag var inte jätteglad på Nordman när dom gick till AC förra veckan, jag fattade ingenting tror jag minsann att jag skrev, den var dock bättre än jag mindes och den växte i mina ögon.

Startordningen i Globen är som följer:

1. Charlotte
2. Sibel
3. Rongedal
4. Linda Bengtzing
5. Christer Sjögren
6. Amy Diamond
7. Sanna Nielsen
8. Nordman
9. Frida ft. Headline
10. BWO


Med tanke på vilket kasst år det är i ESC i år känner jag mej rätt lugn med vem som helst av Charlotte, Sanna och BWO som vinner. Kommer vi inte till final vet jag inte vad =P

Kommentarer
Postat av: Maddolin

Jag blir glad, bara vi INTE skickar Christer eller Frida..

2008-03-09 @ 10:12:48
Postat av: Walesaren

Men jag vill inte ha Charlotte! ...och absolut inte Christer eller Sibel!! :/
jag börjar bli orolig nu, man kan inte lita på östblocket, tänk om vi inte kommer till finalen..
SNÄLLA gott folk rösta på BWO! (eller Sanna)

"och DU, du får brinna igen!" ah Luuk är väl bara för härlig ändå :P

2008-03-09 @ 16:11:59
Postat av: Mirja

Hoppades på Ola och Terran, i finalen är det heja BWO, eller Perrelli. Nu sjunger Dima Bilan i ryska uttagningen! Inte så jättekul låt dock...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback