Gårdagens finaler

Ytterligare fyra nationella finaler igår då. 50% katastrof, ett stycke skämtbidrag och en som i sällskapet framstår som ett mästerverk.

Teräsbetoni - Missä Miehet Ratsastaa! (Finland)

Väääääärdeeeelööööööst... Vi tar det en gång till.
Väääääääääääääääääääääääärdeeeeelöööööööössst!!!


Peace Will Come - Diana Ghurtskaia (Georgien)

Jag får seriöst obehagliga
Corinna May-vibbar av det här. Det känns som en blandning av henne och Israels låt samma år, den här. Nej, jag kan inte lyssna på hela...


Wolves Of The Sea - Pirates Of The Sea (Lettland)

Svenskskrivet skämtbidrag... vi är alltså inte oskyldiga =P Jag vet inte ens vad jag tycker. Det är en rätt catchig låt som skulle kunna funka i ESC antar jag.


Even if - Andy Abraham (Storbritannien)

Helt okej låt, som kanske blir en aning tjatig i längden. Men fan, jag vill att det ska gå bra för dom =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Finland var väl inte alls värdelöst!! vet du om dom ska sjunga på finska eller? är ju inte världens vackraste språk direkt...:P
Fast jag håller med dig om storbritannen, helt ok!:D

2008-03-03 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback