Julafton!

Okej vänner, jag är nöjd. Det kändes vettigt att det blev som det blev och jag är nöjd med att det blev som det blev. Tänker inte komma med nån längre utläggning än så =)
Direkt efter finalen släpptes siffrorna på hur det hade röstats i semifinalerna, kika
ank">här. Intressant läsning det där. Framför allt kanske att Androla och Caracola båda var i final efter första röstningsomgången och att Patrik Isaksson bara var 41 (!) röster från att sno AC-platsen från Therese Andersson. Hade gärna sett att det var tvärtom där. I övrigt säger jag som jag brukar Tack och lov för den andra röstningsomgången!

Hero är faktiskt riktigt poppis ute i cyberrymden. Den rusade i topp bl.a. i denna omröstningen som startade direkt efter den svenska finalen eftersom vi var sist ut att välja bidrag. Det kanske ska påpekas att det är enbart är en fan-omröstning. Trevligt ändå dock =) Det känns som att det borde gå bra i år, hoppas inte Europa får tuppjuck ala Lordi igen =P

Kommentarer
Postat av: sofi!

jag gjorde en goood gärning och röstade på Charlotte TVÅ gånger! Visserligen tre gånger på Chrille men det räknas inte ;)

2008-03-16 @ 13:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback