Växare

Jag har redan lyckats hjärntvätta mej själv med alla årets ESC-bidrag, hur kommer jag att må när vi närmar oss maj liksom? =P Måste även ta tillbaka mitt tidiga yttrande att 2008 är värsta ESC-året på länge. Det är inte värre än något annat egentligen =P

Tänkte också bjuda på dom tre bidrag som växt mest på mig låtmässigt sen första lyssningen. Dom är dock inte mina största favoriter.

Bulgarien

Den har fått sej en ansiktslyftning till det bättre. Skönt dunk och gung =P

Storbritannien

Lite småskönt funkig sådär. Studioversionen är dock bättre än den här.

Ukraina

Vill bara spy på hela "Sexig liten öststatsflicka i minimala kläder-grejen", det känns väldigt gjort och avklarat. Men låtmässigt är det ju fakstiskt en riktigt catchig historia det här =P

Kommentarer
Postat av: Walesaren

vilka är dina största favoriter då???
av de här tre är nog bulgarien bäst, men jag har ju inte lyssnat så där jätte mycket på de andra förståss, de kanske växer :P
ingen får rösta på strobritannien! jag kan förlora ett vad då :P

2008-03-25 @ 18:48:36
Postat av: Mirjs

När låtarna började ramla in såg det inte så ljust ut, men nu verkar det som att 2008 blir ett riktigt hyfsat år! Inte lika bra som 2006 men så mycket bättre än förra året som mest bestod av skit. Av dem här tycker jag bäst om Ukraina, en av årets bästa låtar. Se resten av mina favoriter på min blogg ;)

Postat av: Kakan

Intressant hur olika man kan tycka ibland, jag tycker finalen 2007 var bra mycket bättre än 2006 =P

2008-03-25 @ 20:48:23
URL: http://knaskakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback