2005

Esc-månad mina vänner! Det närmar sej =)

Jag återupplevde ESC 2005 härom veckan och herre min skapare vilket...öh, mindre bra år... De musikaliska stolpskottens årsmöte liksom, haha.

Några kommentarer:
Hatar
Malta.
Älskar Israel.
Diggar Norge.
Gillar schlagret i Bosnien Hercegovina (som Pekka sa En schlager är en schlager är en schlager =P)
Garvar åt Ukraina.
Cypern hade potential, men slutade illa (mycket pga hans kläder för min del =P)
Skäms att jag nästan gillar Makedonien.
Förfärlig slakt av Portugal.
Schweiz var riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Walesaren

hej och hopp, så här tycker jag:
inget större fel på Malta men jag klarar mig gärna utan.
älskar Israel.
Norge I like!
Bosnien gjorde sig bättre i videon än live.
Typ HATAR Ukraina (fast äääälskar gitarrgubben!). Cypern,stackars lilla Constantinos blev lite bögig på nått sätt.
Makedonien så himla söt i sin rosa kavaj (men LOL åt hans dansande:P).
Portugal va fruuktansvärda!
ÄÄÄLSKAR Schweiz!!!
...en annan låt som va bra 2005 va Serbien :D

2008-05-05 @ 19:22:49
Postat av: Mirja

Håller med dig på många, Israel hade ett av de bästa bidragen någonsin, och den är den enda ESC-ballad som jag verkligen älskar, och Norge var riktigt sköna. Och jag mer än nästan gillade Makedonien! Dessutom tyckte jag (vilken ingen någonsin kommer att förstå sig på) mycket om Bulgariens debut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback