Förhoppningar inför semi 2

Okej, dom här hoppas jag går vidare ikväll. Utan inbördes ordning =)

* Island (Tokdiggar. Alltihopa!)
* Sverige (Självklart! Finns inget annat =P)
* Ukraina (Bra låt, snyggt framträdande, bra sångerska)
* Schweiz (Bra stabil poplåt. Sen är den ju på italienska! =P)
* Bulgarien (Schysst och lite annorlunda)
* Ungern (Fin, om än något seg, ballad)
* Malta (Vi behöver lite hysteri i final =P)
* Portugal (Ballad som växer)
* Vitryssland (Jag har inte förlåtit dom för att dom tog en skön popdisco pärla och gjorde om den till mainstream radiorock, men det är ändå en bra låt)
* Albanien (Flera som hade passat här, men Albanien har växt något, så jag skulle kunna stå ut med den i final)


Men jag antar att Turkiet eller Makedonien, eller båda, går vidare som vanligt, trots låtar.

Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Walesaren

Igen håller jag med om det mesta :P och schweizaren får plus från mig inte bara för att han sjunger på italienska utan för att han är söt också!:D
....annars tycker ju jag att turkiet är rätt så bra..den växer...:P

2008-05-22 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback