Första semin

Jag är inte mycket för att tippa, det blir aldrig som det ska, men jag kan väl iaf meddela vilka jag hoppas går vidare (under förutsättning att de inte klantar till det totalt på scen förstås) Jag får dock kämpa att ens hitta 10 i första semin som passar i final. I alla fall... utan inbördes ordning =)

* Azerbajdzjan (För att det är ett nytt land, och låten sticker ut)
* Norge (Bra låt!)
* Irland (Bara för att det är en jävla strumpa! =P)
* Andorra (Skönt schlagrig låt. Hon ser dock inte klok ut på scen)
* Bosnien & Hercegovina (Bäst i första semin!)
* Armenien (Bra låt)
* Rumänien (Fin låt)
* Ryssland (Enbart p.g.a. låten)
* Grekland (Den är rätt ok, blir nog bättre med ett framträdande)
* San Marino (För att 10 ska till final, och dom är nya i leken)


Kommentarer
Postat av: Walesaren

håller väl med om det mesta..men är jag den enda som gillar San Marino lr???

2008-05-20 @ 21:27:40
Postat av: Walesaren

attans..jag var tydligen det:P jag fattar bara inte FINLAND???!! och Polen??? gaaaaah

2008-05-20 @ 23:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback