Jag är tillbaka

Vårat internet dödades brutalt av en man i en traktor i fredags så jag har suttit nätlös hela helgen och lite till och bankat huvudet i väggen av tristess. Det är skrämmande hur internetberoende man är egentligen. Men nu är jag tillbaka precis när repititionerna i Belgrad kört igång. Det är egentligen minst kul att eurovision-blogga när det faktiskt är eurovision för det finns så många som skriver om samma saker då =P
I alla fall har jag slagit en kik på några av mina favoriters repititioner, med blandade känslor som resultat. Den enda som överraskade positivt var Ukraina. Riktigt snygg på scen, bra låt. Kan gå långt.

Ukraina


Och Sverige såklart.


Bjuder på Ryssland också. Kan inte bestämma mej för om det är snyggt och effektfullt, eller bara för mycket. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Walesaren

jag lider med dig, jag var utan internet i över en vecka och höll på att döö av abstinens.
hursomhällst, ukrainas låt tyckar jag inte är så där jättestark, men den bidde ju betydligt bättre på scen. ryssland tycker jag hade för mycket saker på gång på en för liten yta..men det kanske ser bättre ut på tv :) annars tycker jag om bulgarien :D

2008-05-14 @ 13:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback