Jag har sovit på saken

Ytterligare några korta reflektioner från gårdagen.

* Trenden med länder som vinner för första gången fortsätter. Har hållit på sen 2001 nu.
* Serbien fick sin sämsta placering någonsin. 6:a =P
* Första manliga solisten som vinner sen 1990
* Igår var första gången i världshistorien som jag stängde av tv:n direkt efter att sista poängen var lämnade och inte kollade på vinnarframträdandet. Så glad var jag.
* Jag förstår ärligt talat inte vad som var så dåligt med Hero jämfört med dom som kom bättre till. Många nämner hennes utseende som en stor orsak. Musiktävling, någon?
* Jag älskar Malta. Tack för 12:an. Tror jag ska åka dit och sitta på förlorarberget och dricka losershots med Fabrizio =P Hur är vädret där den här tiden på året?
* Nää, ja ä int' bitter =P Visst, det var inte min favorit, men vad gör man. Grattis Ryssland...

Kommentarer
Postat av: Sofi

DIIIIIMAAAAAAAAAAA

2008-05-25 @ 10:44:06
Postat av: Walesaren

har hört att det ska va fint väder så här års. kan jag hänga med? ska bli kul att dricka losershots med en RIKTIG esc-hjälte :D

2008-05-25 @ 15:05:40
Postat av: A-M

Norge hade bästa låten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback