Usch och fy

Ja, jag är sjukt besviken.

Inte så mycket för Sveriges placering, jag hade typ gett upp efter att första rösterna var lämnade, utan över vinnaren. Han är ju såååå överdriven!!! Jag pallar inte ens att titta på karln! (Övriga anledningar till Dima-fientlighet finns kvar
här, och dom står jag fast vid =P)
I mitten där, när det vägde mellan Ryssland och Grekland, satt jag bara och höll min nu blåa högertumme och hoppades - mot alla mina principer - att grekernas monotona dussinpop skulle ta det. Men icke.
Tyvärr är låten bra så jag kan inte såga vid fotknölarna, men...strax under knät iaf =P
Jag skrev visst tidigare idag att jag skulle va okej med en rysk vinst. Nej, jag är inte okej med det, men jag får väl helt enkelt lära mej att leva med Europas dåliga smak som den goda, demokratiska, världsmedborgare jag är.

Vi i Sverige har för övrigt utmärkt smak. 8 poäng till Island, 10 till Bosnien Hercegovina och framför allt NOLL till Ryssland =P
Röstningen är ju för övrigt bara ett enormt antiklimax varenda år nu för tiden.

Är det inte intressant också att när det går dåligt för Sverige så går det dååååligt, 18-19 plats de senaste åren. Hur skulle det vara att komma 10-15 nångång? =P

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Besvikelse! Fel låt vann! Förutom Sveriges låt gillade jag Norges.

Postat av: Walesaren

Jag tror vi kan slå fast att sverige kommer aldrig vinna igen. om vi typ inte börjar sjunga på serbiska lr nått. väääldigt lite västereuropeiska länder i toppen. Jag röstade för fullt på sverige..men inga poäng fick vi från brittland..för va röstade resten av britterna på lixom..10 poäng till lettland?!?!?! fy faaaaaaaaaaaan. har sagt det förr och nu säger jag det igen; tänker aldrig kolla på esc igen!!!!! får väl tacka malta iaf :P

sen har vi ju det här anledningen till att inte gilla vinnarpojken: http://www.evrovizija.com/uploads/user_uploa...
var försvan hans oskyldighet lixom..:(
kunde iaf bli mycket värre vinnare! får väl se det lilla positiva :P

2008-05-25 @ 00:46:44
Postat av: Walesaren

Menade den här så klart :P :
http://www.evrovizija.com/uploads/user_uploads/Image/esc/Dima3.jpg

2008-05-25 @ 00:47:53
Postat av: Sanna

hej

va med och tävla i min blogg, snart är tävlingen slut

prova ingen avancerad tävling

2008-05-25 @ 00:53:54
URL: http://Sannassanna.blogg.se
Postat av: Sofi

Jag kan fan inte vara mer glad!!! "MIN" lilla lover VANN!!!!!!!!!!:D:D:D::D:D:D:D:D
Och Walesaren... bilden är ju SÅÅÅÅ HEEEEEEET!!!!
Det jag ville ha fram i detta inlägg var att: JAG ÄR SÅÅÅÅ LYCKLIG!!!!!!!!!

2008-05-25 @ 02:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback