Bu och bä

Många "stora" namn i Maltas uttagning i år. Eller nästa till och med. Ludwig Galea, ena halvan av Julie och Ludwig från 2004 är med. Om han och Julie är On eller Off för tillfället har jag dock ingen aning om. Han har förövrigt gått och blivit långhårig sen sist och ser ut som nån variant av Legolas. Tydligen har han spelat Jesus i Jesus Christ Superstar så det var väl passande då. Oj, vad intressesmurfarna hoppar.
Med är även till min stora fasa Chiara från 1998 och 2005. Jag aaaaavvskyyyyyr 2005. Det är nånting med henne som får mig att vilja raka av mej håret, springa naken genom Göteborg och ligga med Bert Karlsson bara hon slutar sjunga.
För übernördarna kan jag ju även meddela att Fabrizios syster Claudia är med och ett antal av låtarna är skriva av Vella/Borg. Allt är sig likt på Malta med andra ord.
Finalen hålls den 7 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback