Importerad ost

Här kan ni läsa en småkul artikel, eller blogginlägg snarare kanske, från en amerikansk tidning om eurovision. Intressant att få det hela ur en annan synvinkel,  även om jag kanske inte håller med skribenten alla gånger. Eller alls =P
Några småroliga citat dock. Det andra handlar om Sakis.

"A talent competition open to 41 European nations plus Israel, it’s a bit like three hours of “American Idol” sung in Esperanto, with choreography by your mother"

"His song is truly awful, which is not a deal breaker in Eurovision."

Kommentarer
Postat av: A-M

Är det ironi eller tror de verkligen att det är i esperanto? jag anser att skribenten inte har blivit frälst än och det kräver att man ser det flera gånger. Du minns väl vad mycket jag var emot det förr? Sedan tycker jag också att det är det bisarra som är kul med ESC.

Postat av: Kakan

Men eller hur?! Den totala freakshowen är ju halva nöjet =P

Och vi är alla mycket stolta över din omvändelse =P

2009-04-18 @ 09:04:33
URL: http://knaskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback