Marley and me

Jag är lite märklig.
När Rose ligger på sitt isflak och gastar COME BACK! efter att ha släppt ner Jack i djupet i Titanic händer igenting med mig. Buhu sorgligt, givetvis, men inga tårar här inte.
När ungdomarna får varann och gamlingarna dör tillsammans i The Notebook... Nada. Kul för dom, men varför slösa ögonvatten på det liksom?
När den ena karln står och sniffar på den andra karlns skjorta för att han har gått och dött i Brokeback mountain. Sorgligt värre, men nej... inte ens om jag kämpar.
Men en lättsam familjefilm om en hund då? Jodå, dripp, dropp, schnörvel och elände. Jag gissar att det är för att jag själv har ett gammalt snöre hemma som inte direkt är pinfärsk och inte kommer finnas i all evighet.
Kollade på Marley and me idag. Jättefin film som rekommenderas =)
Trailer nedan.
Ps. Sorry om ni inte sett någon av de tre ovanstående filmerna =P

Kommentarer
Postat av: A-M

Jag måste se den filmen, Marley and Me!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback