Kvällsmusik

Alla som känner mig känner även till min något överdrivna fascination av Alf Poier. Jag har inte skrivit om nämnde Alf på bra länge nu och känner att det inte är mer än rätt att jag gör så nu.
2005 var han med i den österrikiska finalen med denna melodi, men österrikarna skickade med gott samvete
detta till ESC istället. Skaandaaaaal! =P
Ge inte upp, det som börjar med en ALf viftandes med en liten vit flagga och protesterandes mot förbjudna textrader blir snart en hysterifest med falsksjungande operadamer och ett ytterst underhållande blink och dunk-inferno. En Alf i högform helt enkelt =P


Kommentarer
Postat av: A-M

Den är ju läskig! Kakan, varför gillar du sånt som ger mig mardrömmar?

Postat av: Kakan

Ähhh, du är så känslig. Det är ju kultur! =P

2009-09-02 @ 22:14:58
URL: http://knaskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback