Några till

Återigen massvis med nykomligar vilket känns kul. Flera som är med för andra gången (Peter Jöback, Elin Lanto, Sibel), nån enstaka schlagerinventarie (Alcazar) och nån man inte fattar alls (Py Bäckman). Mest glad är jag över Anna Bergendahl, gillade henne i Idol och det ska bli kul att se vad hon hittar på. Fler idoler hittas även i Love Stoned, där iaf pojkarna var med för nåt år sedan, gick väl sådär dock, kika HÄR.
Är det februari snart eller?!

Delfinalen i Malmö

1. Peter Jöback ”Hollow”

2. Neo ”Human frontier”

3. Noll disciplin ”Idiot”

4. Pernilla Wahlgren ”Jag vill om du vågar”

5. Py Bäckman ”Magisk stjärna”

6. Sibel ”Stop”

7. Anna Bergendahl ”This is my life”

8. Love Stoned ”Thursdays”


Delfinalen i Göteborg

1. Elin Lanto "Doctor Doctor”

2. Erik Linder ”Hur kan jag tro på kärleken?”

3. Timoteij ”Kom (Run)”

4. Johannes Bah Kuhnke ”Tonight”

5. Getty ”Yeba”

6. Alcazar "Headlines”

7. Crucified Barbara ”Heaven or hell”

8. Darin Zanyar ”You're out of my life”


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med i dagens lucka! :)

Postat av: Kajsa

Tycker inte nån känns sådär jätte jippi..men man får väl se om man blir överraskad.

2009-12-10 @ 09:18:19
Postat av: A-M

Jag som brukade hata melodifestivalen och ESC kan nu knappt vänta på att det drar igång. Det är ditt fel Kakan!

2009-12-19 @ 23:09:44
URL: http://juldagsbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback