Dagens

Andorra hade sin final härom dagen i en bar har jag hört talas om.. Hmm. Här är vinnaren.

Susanna Georgi - La teva decisió

Detta är tydligen ena halvan av den gamla danska duon
Me & My. Söt, harmlös liten låt, men knappast nåt som tar Andorra till final för första gången.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Arash har skrivit låten Always som ska representera Azerbadzjan med artisten Aysel. Läs mer här.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Tjuvlyssna på 1minuts-klipp av morgondagens låtar här. Positivaste reaktionen från mig får Emilia och, otippat värre, Caroline af Ugglas. Hoppas, hoppas, hoppas hon inte clownar bort sej =P Samtliga låtar kan dock klättra flertalet trappsteg med ett riktigt bra framförande. Riktigt getingbo tycker jag, omöjligt att sia om vem som hamnar vart, men jag hoppas publiken inte röstar för konservativt som det brukar bli i första semin. Bara att vänta till lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback