Popstars-barnen

När Popstars sändes i början av 2000-talet knagglade sig residenset här hemma fortfarande fram på tre kanaler så det var inget jag följde. Däremot gick det ju inte att undgå vinnarna. Jag kom att tänka på en av de gamla deltagarna härom dagen och youtubade mig fram till en massa nostalgi och endel nyheter.
De jag minns bäst är den vinnande konstellationen från 2002, Supernatural. Nån mer än jag som kommer ihåg denna? Och för all del, den här. Herregud, jag kan ju texten än. Pinsamt AB. Såhär i 2009 års dagsljus framstår det hela som väldigt "Hej. Snälla hjälp oss, vi har blivit kidnappade av 1998".  Men nostalgi får vara pinsamt =P Killarna från gruppen har iaf nyligen haft en hit i delar av Östeuropa med låten Synchronize lips med nya gruppen Nexx
.
Chatchig om inte annat =P
Och visst är sångerskan riktigt lik The Nicole? (aka Jag sjunger så falsk så inte ens min komaliggande mor vill lyssna)

Jamie Meyer kom trea i sista omgången och släppte bl.a. Psycho och Good girl. Han har iaf skitat ner sig lite, dragit på sig ett par trasiga jeans, slängt gitarren runt halsen, dragit till staterna och kör numera Singer/songwriter-stilen ala nedan. Har potential tycker jag.


Det var det hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback