Det artar sig

Fjärde och sista semin. Inget man hoppade upp och ner över, och inget som riktigt sög. De två som gick till final kändes självklara när jag såg det igen. Jag älskade Anna och Marias låt, skitbra i studioversion! Tyvärr stack väl numret inte ut tillräckligt i startfältet.
2009 artar sig till den bästa finalen någonsin. Jag gillar samtliga låtar i final hittills och det har aaaldrig hänt förr.
Inför AC hoppas jag mest att inte både Sarah Dawn Finer och Caroline af Ugglas går vidare till Globen, för det skulle betyda att Internationella juryn bara har Amy  Diamond och Sofia att välja på som finalister och det skulle väl inte göra någon glad.
Jag kom att tänka på att precis i början av säsongen ryktades det om att Ola skulle sjunga The Queen, som ju Velvet gjorde förra veckan. Hur komiskt hade inte det varit =P
Och för dom som inte visste det så erbjöds Idol-Christoffer Hiding Killing me tenderly från början, men avböjde.

Kommentarer
Postat av: A-M

Jag gillade Susannes låt.

Postat av: Walesaren

haha, skulle helst velat se Ola i Velvets klänning...men det kanske är sånt jag borde hålla för mig själv ;P

2009-03-13 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback