En handfull

Det fylls på i startlistan. Bara 10 låtar kvar att presenteras nu. Här är helgens skörd.
Kroatien. Igor Cukrov - Lijepa Tena
Snaaaark.... Påminner lite om deras bidrag från 2004, vilket jag avskydde. Bara tråkigt, jag kan inte förmå mig att gilla detta.
Lettland. Intars Busulis - Sastrēgums
Lettland, vad vill ni mig?! Jag hör att ni skriker, men jag fattar ingenting. Lite smått blahaig historia som har ett par ljusglimtar. Kommer tydligen sjungas på ryska i ESC. Röstfiskare där...
Portugal. Flor-de-Lis - Todas as Ruas do Amor
Måste säga att jag tycker detta är jättecharmigt. Känns nästan befriande efter all kalkylerande pop/rock. Portugal skickar inte ett bra bidrag på X antal år, sen skickar dom två bra på raken. Där ser man =P
Spanien. Soraya - La Noche Es Para Mí
Absolut inget nytt på något vis, men det funkar på mig. Catchigt och bra. Jag gillar!
Bosnien & Herzegovina. Regina - Bistra voda
Känns som en låt som säkert kan växa, men just nu gör den ingenting för mig. Dom som gillat den här stilen förut kommer säkert gilla det här också.

Kommentarer
Postat av: Walesaren

Värst vad Lettland har gåt ut för sen 2000 när det gäller kvalitét.

Spanien var iaf bra, fast har hon världens kortaste klänning eller vad?!

Bosnien tyckte jag var helt OK faktiskt.

2009-03-13 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback