Jag och Litauen är vänner igen

För nu iaf...

Litauen är sannerligen inte mitt favorit land när det gäller ESC. De skickar sällan, eller snarare aldrig, bidrag som uppskattas av mitt avancerade musikaliska medvetande. Deras bästa bidrag i mitt tycke är
Happy you från 2002 och We are the winners från från 2006. Och det säger en hel del =P
Förra gången jag skrev om årets litauiska bidrag likande jag det vid att snorta livsmedel som inte snortas bör. Min poäng var iaf att låten var lite småtråkig och det hände liksom ingenting. Nu har de släppt en engelsk version av låten och jag är mer positiv till det hela. Riktigt snygg låt. Final? Gärna för mig.

Sasha Son - Love

Kommentarer
Postat av: Walesaren

Verkar som vi har samma åsikt när det gäller Litauens historia i esc. Denna sång är tydligen en av min kära fars favoriter i år.

2009-03-22 @ 01:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback