Kvällens andra chans

Min förhoppningar inför kvällen är som följer.
Scotts VS. Sarah Dawn Finer
Självklart Sarah. Finns inget annat.
Lili & Susie VS. BWO
Lili & Susie för mig. Jag föredrar BWO upptempo.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Till final:
Sarah Dawn Finer VS. Lili & Susie
Jag tycker L&S har en roligare låt. Älskar Sarah men jag kan inte förmå mig att tycka att låten är mer än ok.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Amy Diamond VS. Star pilots
Piloterna. Gillar verkligen inte barnet.
Rigo and the Topaz Sound feat. Red Fox VS. Caroline af Ugglas
Svåraste duellen för min personliga smak. Gillar verkligen båda.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Till final:
Star pilots VS. Rigo eller Caroline
Spelar ingen direkt roll. Skulle vara kul med en till ballad i Globen kanske?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Och Heja Schweiz! Bara för att...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Caroline af Ugglas låt var ju hemsk! Inge bra med den överhuvudtaget! Till och med JAG kan sjunga bättre.... ;)



Annars gillar jag Sarah, Piloterna och Rigo! Kommer i dagsläget inte ihåg vilka som gick vidare och sånt... :P

Amys låt är lite kul den med... Och Lili och Sussi gillade jag också:D

Hoppas globen blir bra!

2009-03-10 @ 15:09:43
Postat av: Walesaren

Håller med Sofi. Föredrar Rigo och Piloterna.

Star Pilots var ju mina favoriter i andra chansen. Så tycker jag synd om Rolinski förståss. De skulle haft en bättre låt!



...och Schweiz är en bra radio hit, hoppas den blir lika bra live :)

2009-03-13 @ 19:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback