Umeå

Jag kom hem igår morse. Klockan 6. Jag är inte riktigt levande förrän nu.
Fem saker jag tar med mig från min lilla resa.

1. Nattåg suger. Alltså SUGER. Inte "Aj, jag slog i tån. Det suger" utan "Fan, jag har blivit kidnappad av ryska maffian, torterad med stålborstar, cigarettfimpar och Sven Ingvars musik och lämnad att dö i ett träsk i Sibirien". DET suger. Har jag uppfyllt fjortiskvoten för ordet suger än? Sammanfattning. Nattåg = MISÄÄÄÄÄR

2. Norrlänningar finns på riktigt!

3. Vadå björkarnas stad?

4. Jag har inte sett en enda parkeringsvakt i hela mitt liv. Nu såg jag FEM på tre dagar. De är vänner av ordning där uppe.

5. Scandic Plaza!

Fråga: Finns det träsk i Sibirien?

Kommentarer
Postat av: Madde

Nattåg låter ju kul. :)

2009-03-25 @ 09:26:02
Postat av: Fanny

Haha visste du inte att norrläningar finns på riktigt..

Jag slipper då åka med ett natttåg nu när jags ka upp iaf...=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback